Познаването на
хотел, ресторанта и техните стойности /
силни и слаби страни /
Познаването
на мястото на работа и съпътстващите фактори и всички звена, не само ще улеснят
гостите, но и ще им помогнат да останат с добро чувство : за себе си и за това което
преживяват и купуват. Сътрудниците,
които са в контакт с гостите, владеят
т.н. „ активно слушане „ , съветват гостите с цел да им помогнат, а не да им се
наложат. Позитивната нагласа, усетът и тактът, съчетани с добро познаване на продукта , който
представляват,довеждат до успешни
продажби и повишаване нивото на удовлетворение от преживяването на
госта.
Всички
служители трябва да получават входящ тренинг, който да ги запознае не само с
тяхното работно място, но и с целият продукт и неговите детайли. По този начин
те ще могат да помогнат на клиента да се ориентира и да получи точната и вярна
информация, без тя да се разминава с останалата част от дейността. Сътрудниците
ни трябва да познават слабите страни на
бизнеса ни, като се стараят да насочат вниманието на госта към силните страни, които
трябва да изтъква и препоръчва.
Коментари