Пропускане към основното съдържание

Максима Сървиз Груп ЕООД

Бъдете най-добри в това, което правите!

Максима Сървиз Груп е създадена от група професионалисти с дългогодишен опит в областта на хотелиерството, ресторантьорството и фасилити мениджмънта. Нашият опит и знания ни позволяват да твърдим, че сме правилният партньор във Вашият бизнес. 
Нашите програми обхващат широк спектър от услуги - за нови, сега стартиращи обекти, сезонни обекти и повишаване професиналните качества на Вашият персонал.
Програмите за управление са строго индивидуални и се изготвят според конкретните изисквания на всеки клиент

Коментари

Популярни публикации от този блог

Специфика и видове сервиране

Специфика и видове сервиране Френски сервиз Отличава се с това, че храната се приготвя или завършва пред клиента. Начинът на сервиране е доста официален и елегантен. Храната се изнася от кухнята на сребърни плата и се слага върхуколичката за фламбиране ,наричана още „гуеридон”. Храната се приготвя на гуеридона и се сервира нагостите в горещи чинии , извадени също от количката. Типични за този начин на сервиране   са Пепър стек , Палачинка „Креп Сюзет „ и др.Начин на сервиране е доста трудоемък, понякога изисква двама сервитьори, но гостите определено остават впечатлени и харесват шоуто. Това също така дава възможност сервитьора да отдели доста по-вече време с клиентите и да подържа личен контакт. Обикновено, колкото по-голямо е майсторството на обслужване на сервитьора , толкова по-високо ниво на задоволство   получава госта и респективно по-голям бакшиш за сервитьора. Руски сервиз Руският сервиз е подобе...

Меню инженеринг

Меню инженеринга / menu engineering / е изключително важен инструмент в управлението на Вашият ресторант. Ето и няколко полезни съвета с които, ще усетите положителна промяна . 1.       Не акцентирайте върху цената -  не правете цените по-големи и с различен уголемен шрифт . Не наблягайте на цената. 2.       Цената без валута е „по-ниска “ – валутата след цифрите винаги напряга клиентите . 3.       Използвайте кръгли цифри -  магазинните цени с дребни стотинки „99ст , 45ст „ дразнят клиентите . 4.       Позициониране и групиране на ястията в менюто  – винаги в началото и края на менюто слагайте най- рентабилните ястия. 5.      Подробен анализ на артикулите в менюто според продажбите : a.     Пъзел – малко продажби , голям марж b.     Куче – малко пр...

Времева рамка – спазване на времевият лимит

Продължителност на протоколно или делово събитие в храненето В днешно време посещението на ресторанти за правенето бизнес или срещи на високо ниво са изключително популярни. Времето на тази група хора е едно от най-скъпото нещо ,за това има правила които са много важни да спазвате за да бъде избран вашият ресторант за такова събитие. Среща за закуска   Продължителността на това събитие е от 30мин- 60мин. Обяд Самият обяд протича от 60мин-90мин .След приключването на се отделят межди 30-45мин за кафе и финализиране на разговора. Вечеря Обикновено по тежките разговори и срещи преминават на вечеря . При протичането на вечерта се преминава през няколко   етапа. Аперитив 30-45мин / той може да бъде взет на масата за хранене или в отделно помещение , като лоби бар или бар/ същинската вечеря продължава между 90-120мин . За края на вечерята се предлага кафе и деджистив   комбинирани с пури ,което продължава между 30-45мин. Най-стриктно се следи за в...